DE WEBWINKEL VAKDAGEN

Voor de twaalfde keer vindt het grootste e-commerce-event van de Benelux plaats: de Webwinkel Vakdagen 2018. Na 11 succesvolle edities met afgelopen jaar een recordaantal bezoekers van 11.176 beursgangers, volgt in 2018 een nieuwe editie boordevol inspirerende sprekers, relevante thema's en vele exposanten. Dus wanneer jij meer rendement uit jouw onlineactiviteiten wilt halen, ben je op de Webwinkel Vakdagen aan het juiste adres.

EXPOSANTEN, SPREKERS EN THEMA’S

Op de beursvloer vind je verschillende exposanten terug zoals ING, DHL of Toshiba die oplossingen bieden binnen diverse thema's. Naast de stands op de beursvloer zijn er de komende editie maar liefst 12 lezingenzalen te vinden. Dit keer zijn de zalen niet per zone ingedeeld, maar wordt in elke zaal een relevant thema behandeld. Tijdens deze lezingen worden actuele cases behandeld en praktische tips gegeven, die onmisbaar zijn voor iedereen die in de e-commerce actief is.

Laat je inspireren door verhalen van topsprekers uit binnen- en buitenland en ontvang advies van de ruim 265 e-commerce leveranciers die zich op de beursvloer presenteren. Bekijk de exposantenlijst.

TOPSPREKERS IN KEYNOTEZAAL

Altijd al willen weten hoe topbestuurders te werk gaan en wat hun succesverhalen zijn? Op de Webwinkel Vakdagen 2018 zal één grote zaal met een capaciteit van 650 personen speciaal ingericht zijn voor onze keynotesprekers. Het keynoteprogramma bestaat onder andere uit presentaties van Pieter Zwart (CEO van Coolblue) en Huub Vermeulen (CEO van bol.com). Benieuwd naar het hele programma? Bekijk het hier.

BEURS BEZOEKEN?

Vanaf het najaar is het weer mogelijk om je aan te melden voor de Webwinkel Vakdagen van 2019.